۶ پاسخ

من کچل بودم کچل ترم شدم
قرصم میخوردم فایده نداشت همشو گذاشتم کنار

قرص اهن به هیچ عنوان قطع نکن

من دارم قرص پریورین میخورم. فعلا که اصلا ریزش ندارم. حالا نمیدونم بعدا چی بشه

من دارم کچل میشم

تصویر

واس من اصلا نریخت حتی یه دونه.... حتی کل موهام هم دکلره کردم... غذاهای مقوی و قرص های مکمل مخصوصا زینک بخور

هيچي ميريزه كلا

سوال های مرتبط