۱۰ پاسخ

بستگی به خودت داره عزیزم هرکسی با توجه به یه سری ملاک ها زایمانشو انتخاب میکنه.از نظر خیلیا طبیعی بهتره از نظر خیلیا سزارین.من خودم با اینکه میدونم سزارین عوارضش زیاده و طبیعی بهتره ولی باز انتخابم سزارینه چون فوبیای زایمان طبیعی دارم و اصلا انتخابم نیست .ببین خودت با کدوم اوکی تری

قطعا طبیعی
دردتو همون موقع زایمان میکشی بعد دیگه درد نداری وسریع سرپامیشی ولی سزارین دردش بعدزایمانه وطول میکشه سرپابشی

من حسابی گیج شدم یسری میگن طبیعی بعدش اصلادردنداری یسری میگن ن دردداره یسری میگن سزارین ماسریع سرپاشدیم یسری میگن ن طول کشیدتاخوب شیم بنظرشماچیکارکنم کدوم بهتره؟؟؟؟؟

قطعا طبیعی

من طبیعی شدم راضی بودم اوکیه

من ک میگم سزارین خیلی بهتره. بستگی ب بدن خودت داره همه چیز اما طبیعی حس میکنم خیلی وحشتناکه داغون میشی

عزیزم بستگی داره من دوستم طبیعی بود ۶ روز نمیتونه راه بره بس که بخیه خورده من خودم سزارین اختیاری چون میدونم که نمیتونم طبیعی و توانش و ندارم

از منی ک هم طبیعی زایمان کردم هم سزارین نصحیت تاابدددددد سزارینن....

عزیزم با توجه به استایل بدنت و آستانه تحملت انتخاب کن. ببین برات راحت تره که یبار درد بکشی یا چند روز!!!

من انتخابم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۵ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی