خانوما با گشادی دریچه قلب زایمان طبیعی بهتره یاسزارین؟؟؟

۴ پاسخ

دکتر قلب باید نظر بده

اینو فقط از دکتر قلبت بپرس
اینجا کسی درست راهنمایی نمیکنه

منم مشکل شما رو داشتم دکتر قلب و دکتر خودم تاکید به طبیعی کردن گفتن برای قلبت بهتره ..بازم برای اطمینان ازمایشاتت رو حتما‌ به دکتر ت نشون بده

دوستم گشادی دریچه قلب داشت پنج شنبه طبیعی زایمان کرد اگه سزارین میخوای برومتخصص قلب نامه بگیرببربیمارستان ببین کمسیون چی میگه

سوال های مرتبط

مامان ثامن مامان ثامن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیه خانم👼🏻🧡 مامان آیه خانم👼🏻🧡 ۱۰ ماهگی