#شیرخشک
#پوشک
#رفلاکس
#بچه
#کولیک

تصویر
۱۱ پاسخ

احتمال داره ام اس باشه

کی😐 چرا من از هیچی خبر ندارم

شایدسکته کرده

ببرنش پیش روانپزشک

ینی فقط ار استرس جنگ اینطوری شده

برادر منم یم پاش اینجوری شده بود و فقط 27 سالشه اصلا از زانو میگفت حس نداره یم مدت فیزیوتراپی رفت و دارو مصرف کرد و آتل بستن به پاش

چه ربطی به مجرد بودنش داره بیماریش؟ !!!

پیش روانپزشک ببرنش

عموی من که خوب نشد

وای طفلک چقد ناراحت کننده

شاید سکته کرده

سوال های مرتبط