ما در مرحله همه پنجره ها رو باز کردن هستیم
وای ما که بدون بخاری یخ میزنیم البته بیشتر شب ها
کدوم استان هستین
ما یه ماهی میشه کولر میزنیم شایدم بیشتر البته خونه مامانم که میرم پنکه سقفی دارن میزنم با در و پنجره باز جوابه اما خونه خودم فقط کولر وسطش شاید دو سه ساعتی خاموش کنم باز روشن میکنیم
بوشهر کولرررررر
ما شبا بخاری تا ته زیاد میکنیم روزا پنکه لازم میشیم
تازه بخاری رفته شمعک 😂
عزیزم ما دوماهه که کولر روشن میکنیم😂
ما شبا بدون بخاری نمیشه اصلا
روزا هم فقط کم یا رو شمعک میزاریم فعلا وارد مرحله کولر نشدیم
ما بخاریمون روشنه😂
ماخم کولر میزنیم آخه خیلی گرمه خونمون خیلی گرمه رو به آفتابه
یواش به کولر😂😂
بخاری هست ولی صبحا ک افتاب میوفته رو خونه پنجره ها رو باز میکنم هوای خونه عوض بشه
من بندرم دو ماهه ما اسپیلت میزنیم
خیلی سرده
ما بخاری رو شمعه کولرم روشن نیست پنجرها تا غروب بازه بعدش میبندم فعلا وطیم
ماهم کولررر
بیرون هوا بد نیست ولی من ودخترم خیلییی گرمایی هستیم. کولر لازمیم همیشه؛ شوهرم طفلی لباس گرم میپوشه تو خونه🤣🤣 میگه از دست شما دوتا اسیرم
یکم مونده ب کولر الان درو پنجره باز میذاریم
کولر که نه فعلا میشه با هوا بسازی البته یه ساعت های باید پنکه بزنی
نزدیک به کولر😂😂
شبها بخاری روزها نه بخاری نه کولر
چ زووووووود
بخاری چند روز خاموش کردم
وای ما هنوز بخاری روشن میکنیم 😂
بخاری 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.