۸ پاسخ

من بی بی زدم‌منفی بود خون دادم‌منفی بود ولی هچنان پریود نمیشم

دیگه بی بی زدی دیگه...

بی بی چک اشتباه نمیگه. من هر وقت میزنم منفی میشه پشت سرش پری میشم...

خیلی دل گنده ای دختر 😂

من الان دوماه پریود نشدم بی بی چک هم نزدم 😐🤣🤣حال ندارم برم بخرم

آفرین خیلی شجاعی پاشو برو آزمایش بده
من برای چهار روز عقب انداختن میخواستم برم آزمایش بدم که پریود شدم🤭🤣

😂من بودم اول شوهرم عقیم میکردم بعد خودم از ساختمون میداختم پایین

خیلی والا من بودم تاحالا خودکشی کرده بودم 😂😂🥲

سوال های مرتبط