خانما بنظرتون اینجا چه چیزای بزارم قشنگه؟

تصویر
۷ پاسخ

گلدون بزرگ

گل طبیعی خوشگل

من کتاب چیدم و در هم گلدون و مجسمه لابه لاش گذاشتم.البته برا من از زمین فاصله داره و بچه بهشون دسترسی نداره

اگ هردوطرف هس یه طرفو ظرفای میوه خوری و اینا ب عنوان دکوری بزار یه طرفم گل طبیعی بزار

پایین آفتابس؟

بنظرم ساده باشه بهتره هیچی نذار

من ک چیزی نذاشتم بنظرم هیچی نزاری بهتره

سوال های مرتبط

مامان Mohammad sam💙 مامان Mohammad sam💙 ۱۶ ماهگی