اولین فرنی پسر کوچولوم🥹

تصویر
۱۵ پاسخ

پسر من ۴ ماه و ۲۴ روزه هستش دکترش گفتن یه هفته بعد غذای کمکی شروع کنه-شما کدوم دکتر میبریدش؟

نوش جونش 😋
چطوری درست کردی؟

بده بابا به حرف بقیه هم نکن .دکترش گفته دیگه. بعد خود ماه از نوزادی خوردیم از بچه های الان سالم‌تریم

من میرم پیش دکتر اگه مشکلی نداشت منم ۴ ماهگی شروع میکنم

چند کیلوه ؟

به هیچ عنوان زیر ۴ ماه نباید تغذیه شروع بشه من کارشناس تغذیه ام خواهرانه بهت گفتم

زود نیست 🙄

زوده خانوم. زوووده

زودترین زمان ممکن چهار ماه تمام هست

زود نیست؟؟؟ دکتر به من گفت پایان ۵ماهگی
با اینکه وزن بچم کمه

خیلی کوچیکه بزار یه ماه دیگه بهش بده

زود نیس یکم؟🙄
خودتون شروع کردید یا دکتر گفته

زودنیست، دقیق پسرتون چندوقتشه؟

۳ ماهگی مگه میشه غذای کمکی و فرنی بخوره ؟

خیلی زوده همچی بوقتش

سوال های مرتبط

مامان دنیز قشنگم مامان دنیز قشنگم ۹ ماهگی
مامان رادوین
🧸💙 مامان رادوین 🧸💙 ۵ ماهگی
مامان فندوق کوچولو❤️ مامان فندوق کوچولو❤️ ۱۶ ماهگی
مامان سبحان و شاهان مامان سبحان و شاهان ۴ ماهگی