سلام خانما غربالگری اول چقدر هزینشه

۶ پاسخ

500تومن

درمانگاه دولتی برو کلا بشه ۵۰۰دوتاش شایدم کمتر

سونو ۷ میلیون و آزمایش ۱۱۰۰

سونو با بیمه تامین ۱۷۰۰
آزامایش بعدش آزاده کلا ۱۸۰۰

من قبل از عید انجام دادم
سونو شد ۱و۵۰۰
آزمایش شد ۱ تومن
دیگه نمیدونم بعد عید افزایش قیمت داشتن یا ن

من دیروز انجام دادم سونو آزمایشم 8,9تومنی شد

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وچهارم بارداری
خدا باید بخواد خدا باید بخواد قصد بارداری
مامان طلا۵ 🩷👶🌈🩵 مامان طلا۵ 🩷👶🌈🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری