۴ پاسخ

عه واقعا چون من ازهرکی پرسیدم واریزنکردن برامام واریزنکردن

واریز نشده عزیزم براهیچ‌کس.

برای هیچ‌کس واریزنشده

سوال منم هس ۶۵۰۰ ریخته بودن ماهی ۶۵۰ الان دوماه نگرفتم🥲

سوال های مرتبط