دوستم بوتاکس معده زده بود راضی نبود میگفت همون دوهفته اول ۱۰ کیلو کم کردم دوباره اشتهام برگشته وزنم هم داره برمیگرده
منم میخواستم انجام بدم دکتر گفت کلی عوارض داره سوزن اسپارتینا بهم معرفی کرد هنوز نرفتم بگیرم
من انجام دادم تقریبا سه هفته س
دوهفتهاول وزن کردم خودم از ۸۹شدم ۷۸
خیلی خوبه کاش زودتر انجام میدادم کلی دردسر کشیدم بابت وزن کم کردنم ک اونم با یه پرخوری عصبی همش برگشت
ولی بوتاکس معده انجام دادم عالی بود هزینشم۱۸تومن شد
منکه دلم میخواد اسلیو کنم ولی میترسم
دختر خاله مامانم انجام داد چاق تر شده
بهش گفته رژیم باید بگیری
خیلی سخت بود میگفت رژیم گرفتن اذیتم میکرده
فقط الکی پول داد فک میکنم دو سه سال پیش ۸ تومن یا شایدم ۱۲ تومن
من ۲بار انجام دادم بار اول ۱۲ کیلو کم کردم ولی ۳کیلو برگشتم
بار دوم انجام دادم ۵،۶ کیلو کم کردم ولی رعایت نکردم تو عید همش شیرینی اینا خوردم همچنان دارم میخورم
حالا ورزش و میخوام شروع کنم انشالا رژیمم بیشتر رعایت کنم
در کنار بوتاکس باید ورزشم کنی حتما ولی من اصلا نکردم به خاطر بچم وقت نمیشد
عوارضم اولین سری تا ۱ماه همش نفس کم میاوردم و بیحال بودم خوابم میگرفت اما به تمام کارای روزانم میرسیدم بیحالیش در حدیه که فقط خسته ای اما میتونی همه کار کنی
من انجام دادم بدرد نمیخوره وزن کاذب کم میکنی یعنی چربی اب نمیشه اب بدنت خشک میشه وزنت میاد پایین بعدش اشتهات یکم کم میشه و دوباره برمیگرده ولی امپول لاغری عالیه من زدم هم مونجارو هم اوزمپیک هم اسپارتینا که بنظرم اسپارتینا خیلی خوبه ۲۸ کیلو من با این امپولا وزن کم کردم خیلی راضیم عوارض نداره ولی بوتاکس معده همش نفخ داشتم همش عاروقای بدبو همش حالت تهوع و اسهال خیلی وحشتناک بود توصیه نمیکنم به هیچکس
من میخواستم انجام بدم ولی خدارو شکر با امپول اسپارتینا اشنا شدم خیلی راضی ام خدارو شکر میکنم بوتاکس نکردم روزی ک میخواستم برم تهران برا بوتاکس معده همون روز جنگ شد نرفتم
اضافه وزن داری?شنیدم برمیگرده بوتاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.