تولدم تو ۴ ماهگی پسریبمونه اینجا به یادگار 💙🎂۱۴۰۴/۱۱/۲۷

تصویر
۸ پاسخ

تولدت مبارک عزیزم😍.

من تولدم تازه فهمیده بودم باردارم🥹

ای جانم تولدت مبارک زیبا😍🫶🏼🩷

منو نی نی هم تولدمون تو یه ماهه

من ۸ بهمن تولدم بود که بستری بودم🤣🫤

تولد من روز به دنیا اومدن دخملمه

اخى من تولدم نينيم 6ماهش ميشه 😍

مبارک باشه عزیزم😘❤

سوال های مرتبط

مامان پسر روزبارانی مامان پسر روزبارانی ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ ماهگی