دکتر سونوگرافی بهت مینویسه میری میگیری بعد نگاه میکنه بهت میگه فکرکنم سونو داخلی انجام میدن خاله من افتادگی رحم داشت سونو داخلی براش نوشت
من این مدلی بودم ۱۳ کیلو کم کردم خوب شدم
من موقع بارداریم اینجوری بودم ورزش های کگل و انجام میدادم الان نه اینجوری نیستم
زایمانت طبیعی بود یا سزارین
وقتی زایمان کردی کمرت نبستی رحمت اومده پایین
من اولای زایمانم اینجوری بودم الان بهتر شدم زایمانت طبیعی بوده
افتادگی رحم هست برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.