۵ پاسخ

عفونت
کیست
فیبروم
تو سردی بودن مثلا آب و اینا دلایل مختلف میتونه داشته باشه

عفونت داری

عفونتم میتونه باشه

ممکنه کیست یا فیبروم داشته باشی سونوگرافی بده

من هر وقت سردم بشه پاهام تو اب باشه یا رو سرامیک بدون دمپایی بگردم درد میگیره مث امشب

سوال های مرتبط