۹ پاسخ

برودکترمن رفتم گفت عفونت داری

کیست عفونت بارداری
یکی از این سه مورد عیت باید بری دکتر

شاید کیست داری عزیزم قرص ال دی بگیر بخور از داروخانه بپرس

دکتر دکتر برو

عزیزم یه دکتر برو حتما

منم همینطور بودم کیست داشتم قرص الدی باید از روز ۵ مریضی بخوری تا دوماه بعد سنو بدی

نکنه بارداری؟

عزیزم برو دکتر حتما خیلی احتمالا هست حاملگی خارج از رحم یا عفونت و...

عزیزم باید برید دکتر

سوال های مرتبط