من از اول عید میزارم ۱۰دقیقه الان خیلی خوب صاف توش وایمیسته و با اسباب بازی هاش بازی میکنه چن بارم خودشو به عقب هل داده
به نظرم پیشرفت خوبی بوده
بعله دیگه حرفه ای شده همه جا با روروئک دنبالمون میاد😂🤦♀️
قصد داشتم بخرم ولی پشیمون شدم میگن پاهارو پرانتزی میکنه و بچه ها دیر ب حرکت میفتن و تنبل میشن نذاری بهتره.واکر جایگزین بهترشه
اره در حد ۵ دقیقه
دلم میخواد دخترمو بذارم پسرمو نذاشتم هرگز اما درمورد دخترم شاید گذاشتم
هرگزززز
حس میکنم رورویک بزرگه برای پسرم شاید ۸ماهگیش بدارم
هنوز کوچیکه ولی میزارم بزرگتر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.