بله میزارم این منسوخ نمیدونم چ چرتبه اینیستا انداخته دهن خانوما
من خودم بچگی استفاده کردم والا ن پاهام کجه ن چیزیم شده
بیشتر از ۵ دقیقه نمیمونه
نگرفتم اصلا روروئک
آره عزیزم موقع غذا خوردن
من از ۶ ماهگی گذاشتم اره خوبه
نه من نمیزارم رو سیسمونیشم واکر گرفتم به جاش
میزارم بعدا ولی الان نه
هنوز پاشو قشنگ زمین نمیزارهههه
از چند ماهگی تو روروئک گذاشتین ؟
بله خیک کمک کرده بهم هم مشغوله هم پاهاشو زمین نمیزاشت لم میداد الان خودش میرع این ور اونور
عالیه
اره واقعا کمکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.