۱۲ پاسخ

بله میزارم این منسوخ نمیدونم چ چرتبه اینیستا انداخته دهن خانوما
من خودم بچگی استفاده کردم والا ن پاهام کجه ن چیزیم شده

بیشتر از ۵ دقیقه نمیمونه

نگرفتم اصلا روروئک

آره عزیزم موقع غذا خوردن

من از ۶ ماهگی گذاشتم اره خوبه

نه من نمیزارم رو سیسمونیشم واکر گرفتم به جاش

میزارم بعدا ولی الان نه

هنوز پاشو قشنگ زمین نمیزارهههه

از چند ماهگی تو روروئک گذاشتین ؟

بله خیک کمک کرده بهم هم مشغوله هم پاهاشو زمین نمیزاشت لم میداد الان خودش میرع این ور اونور

عالیه

اره واقعا کمکه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی