سلام خانما چند هفته برم سونو قلب⁉️

۷ پاسخ

هفت هفت به بعد میتونی بری

من‌کلا همه بچه هام ۱۰ هفته میرم ک خیالم راحت تر باشه استرس الکی یوقت نگیرم تهش همون ۱۰ هفتگی تشکیل میشه البته ک دوقلوهامو اولین سونو ۶ هفته و ۲ روز بود گفتن تشکیل شده تو اولین سونو فهمیدم اینارو ده هفته رفتم

۸به بعد برو تا قلب نی نی تشکیل بشه

دکتر برای من ۸ هفته و ۳ روز گفت بیا

۷ به بعد

من ۷ هفته و ۶ روز رفتم تشکیل شده بود

سلام فکر میکنم ۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته پانزدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته پانزدهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته نهم بارداری
اعظم اعظم قصد بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد