هفت هفت به بعد میتونی بری
منکلا همه بچه هام ۱۰ هفته میرم ک خیالم راحت تر باشه استرس الکی یوقت نگیرم تهش همون ۱۰ هفتگی تشکیل میشه البته ک دوقلوهامو اولین سونو ۶ هفته و ۲ روز بود گفتن تشکیل شده تو اولین سونو فهمیدم اینارو ده هفته رفتم
۸به بعد برو تا قلب نی نی تشکیل بشه
دکتر برای من ۸ هفته و ۳ روز گفت بیا
۷ به بعد
من ۷ هفته و ۶ روز رفتم تشکیل شده بود
سلام فکر میکنم ۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.