سلام چند هفته برم سونو قلب

۷ پاسخ

هفت هفته و چند روز باشه بعد برو

۸ هفته و ۲ روز برو عزیزم

سلام خوبین میگم یه سوال داشتم میگم اگه بیبی چک مثبت باشه دوتا خط پر رنگ داشته باشه ازمایش بتا بدم مثبت میشه؟؟؟؟

هشت هفته بری بهتره

یه فته دیگه برو گلم

۸هفته برو وختشه

الان میتونی

سوال های مرتبط

مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته پانزدهم بارداری
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته نهم بارداری
اعظم اعظم قصد بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو مامان لیمو ۵ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۶ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی