چند هفته برم واسه سونو قلب؟

۱۶ پاسخ

منم ۶ هفته و۶روز رفتم تشکیل شده بود خداروشکر

من دقیق هفت هفته رفتم

من ۶ هفته رفتم قلبش می‌زد

شش هفته و پنج روز رفتم تشکیل شده بود

من دکترم گفت ۹ الی ۱۰ هفته بیا که تشکیل شده باشه چندروزپیش رفتم خداروشکر تشکیل شده بود😍

من ۵ هفته رفتم قلبش میزد😍

شمام همش خسته این خوابتون میاد حالتون بدهه🥹🥹 معده درد

۷ کامل بشه بعد برو

چهار هفته ۶ روزش بود رفتم هیچی ندید فقط یه ساک بارداری
اما دکترم گفت باید میدیده 🫣

دکتر واسم هفت هفته ۳ روز نوشته اخه

۸ هفته

من دکتر واسه هفت هفته نوشت واسم

۸هفته

۸ هفته زودتر نرو استرس میگیری من زودتر رفتم بعد باز فرستادم ۸ هفته

۹ هفته برو

۸ هفته

سوال های مرتبط

اعظم اعظم قصد بارداری
مامان لیمو مامان لیمو ۵ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته پانزدهم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته نهم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری