۵ پاسخ

سلام بهتر زمان ۸هفته اس چون اگ هفته ۷یا۶بری احتمال هست که جنین قلبش تشکیل نشده باشه و باعث بشه مادر استرس بگیره برای همین ۸هفته برید بهتره

۸هفته باید بری

هشت هفته عالیه

من هنور پس فردا میخام برم

سلام عزیزم من ۷ هفته کامل رفتم
و صدای قلبشو شنیدم

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته نهم بارداری
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیانا مامان کیانا هفته پنجم بارداری
مامان آیه وآرتین مامان آیه وآرتین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته شانزدهم بارداری