سلام دوستان چند هفته برم برا سونو قلب؟

۵ پاسخ

سلام آخرین پریودت چه تاریخی بود؟

۸ هفته برو با خیال راحت اونموقع تشکیل شده زود بری تشکیل نشده باشه الکی استرس میگیری

من دقیق ۷ هفته رفتم تشکیل شده بود
ولی تو سونو ۶ هفته و ۴ روز بودم

من ۶ هفته و ۴ روز رفتم

۸ هفته برو ک خیالت راحت باشه چون تا آخر ۸ هفته وقت داری برای تشکیل قلب

سوال های مرتبط

مامان کیانا مامان کیانا هفته پنجم بارداری
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته شانزدهم بارداری
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته پانزدهم بارداری
مامان مهرسام و فندوق مامان مهرسام و فندوق هفته دهم بارداری