سلام مامانا چند هفته گی برم سونو قلب

۴ پاسخ

دیره واسه رفتن که چرا ۸ هفته نرفتی گلم من شنبه میرم

من شش هفته و چهار روز رفتم قلبش تشکیل شده بود شما چند هفته هستین؟

۸ هفته یا ۹ هفته میرن
اگه الان ۱۲ هفتت باشه باید بری غربالگری

من ۷ هفته و ۴ روز رفتم قلب داشت

سوال های مرتبط

مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته نوزدهم بارداری