#فرزند پروری #مادر فرزندی#شیرخشک

تصویر
۷ پاسخ

راستشو بخوای ما طایفمون برا اینکه کسی مرده بعضیا جشن و عروسی نمیرن ما اینجوری نیستیم
به اون مرده یه فاتحه و قرآن و خیرات میرسه
ن مهمونی و عروسی نرفتن ما هیچ فرقی بحال اون نداره
ما نهایت تا ۳وم طرف

البته هرکی نظری داره ولی ما اینجورییم

به نظرمنم نرو.چطورمرده اوناعزیزه ولی برای مرده شمابی حرمتی میکنن.توهم یک کلام بگومن پدربزرگم فوت کرده هنوزچهلمش نشده من نمیام.شماهم اگه خیلی دوست داری من باشم جشنتون رابندازیدعقب تروگرنه خودتون برید

ب نظر من نرو خودتو سبک نکن

زندگی ادامه داره عزیزم و متاسفانه دنیا و زندگی برای غم ما نمیتونن و نباید صبر کنن
یه مهمونی سادست و به نظرم انقدرا دلیلی برای ناراحت شدن وجود نداره

اگه عروسی بود شاید اره واقعا اشتباه کرده باشن اما یه نامزدی ساده اس حتی عقد هم نیس

مرده مردگیش میکنه زنده هم زندگیش میکنه منم تو این شرایط بودم وقتی شوهرم امد خاستگاری یهو دوماد خالشون افتاد مرد قرار بود ما این هفته عقد کنیم یهو مادرشوم پاشو کرد تو یه کاسه نه هنوز چهلم نشده فلان نشده گرچه بعد از چهلمم اصلا خواهرش نیومد تو مراسم چون باهم خوب نبودن دیگه ام بگم من اینقدر غصه خوردم شوهرم میگفت ها من دیگه نمیخام اینقدر جوش زدم که نگم به نظرم بیخیال باو برو لباس مشکیت در نیار به قول خودت مهمونی هسته دیگه چیز خاصی نیس یه مراسم نامزدی هست و تمام

خیلی وقتا ادم بخاطر زندگیش مجبوره.یکارایی بکنه که دلش نمیخاد اینجام الان اگ شعور داشتن نمیگرفتن.
حالام بخاطر شوهرت مجبوری بری وگرنه خودتو آماده کن برای ی دعوای حسابی با خودش و خونوادش.
خدا رحمت کنه پدر بزرگت سه هفته گذشته دیگ.
قرارم نیست شما بری وسط برقصی.ی گوشه بشین .منتم سرشون گذاشتی.
من نظرم اینه‌
بازم هرطور صلاحع

سوال های مرتبط