۲۱ پاسخ

یدونه در دسترس اینو داشتم پودینگ توت فرنگیه🍓

تصویر

منم چند تایی دسر توی تاپیکام گذاشتم عزیزم خواستی یه نگاه بنداز

میتونی فرنی رو غلیظ تر درست کنی بریزی داخل ظرف و بزاری یخچال ببنده

یدونم شیرموز آماده پاکتی ها یا شیر کاکائو یا هرنوشیدنی آماده ک دوسدارین توش یه قاشق پودر ژلاتین میریزی خوب هم میزنی و بعد میزاری یخچال ببنده وقتی بیاری بیرون کافیه پاکتشو قیچی کنی تا یه دسر ساده و اسون داشته باشی

برنامه چی بخوریم نصب کن خیلی خوبه

یدونه دسر دیگم هس خیلی راحت و اسونه
دوباره به ازای هر لیوان شیر یه قاشق شکر میریزی و پودر ژلاتین و کاکائو میزاری رو حرارت تندتند هم میزنی ک ژلاتین و شکر حل بشه
وقتی از دما افتاد
میریزی تو ظرف ژله و میزاری یخچال ببنده قشنگ مثلا شب تاصبح
و بعد روشو کاکائو الک میکنی و با موز میپوشونی و نوش جان

من براش کیک یخچالی درست میکنم

واسه پان اسپانیا،فرنی درست کن با نشاسته ذرت و نبات،خامه و کره هم بریز،به ازای هر لیوان شیر،یه قاشق غذاخوری نشاسته ذرت لازمه،آخرای پخت هم که غلیظ شد یه قاشق کره و یه قاشق خامه بریز،بعد داخل ظرف ها یه ملاقه فرنی بریز،رو فرنی ها بیسکوییت پودر شده،موز حلقه شده بچین رو پودر ها،پودر مغزیجات مثل پسته و گردو هم بریز،باز رو اینا یه ملاقه فرنی،و دوباره اگه جا داشت بیسکوییت و موز و پودرها،خیلی خوشمزه و مقویه

وای منم همینطور🫣

دسر بیسکوییتی
مواد لازم : نشاسته ذرت، پودر کاکائو ، موز، گردو، توت فرنگی ، شکر یا هرماده شیرین کننده ای ک دوسداری، شیر، بیسکوییت پتی بور ساده، آرد برنج، سویق یا چیزای مقوی هم میتونی به دلخواه بریزی
اول به ازای هرلیوان فرانسه شیر ک میریزی یه قاشق غذا خوری سرخالی شکر یا هرماده شیرین کننده میریزی
و همینطور نشاسته ذرت
خوب هم میزنی شکرتو شیر حل بشه میزاری رو گاز تندتند هم میزنی گلوله نشه نشاسته ذرت بهش یه قاشق غذاخوریم آرد برنج اضافه میکنی و دوباره هم میزنی
پودر کاکائو الک کن بریز هم بزن به غلظت دلخواه ک رسید خاموش کن
تو ظرف دلخواه یه لایه بیسکوییت بچین یه لایه از موادی ک درست کردی بریز گردو خرد شده و موز خرد شده اگر دوسداشتی توت فرنگی هم میتونی بریزی ولی همون موز بهتره خوشمزه تر میشه همین روالو ادامه میدی تا ظرفت پر بشه
دراخرم یزره پودر کاکائو الک میکنی و با موزو توت فرنگی تزئینش میکنی

اینم از گهواره برداشتم

تصویر

پاناکوتا،ولی کاکائو و قهوه رو نریز چون برا بچه بده

تصویر

پودینگ خرما

تصویر

این یه دسر

تصویر

این کیک یخچالی

تصویر

………….

کاش اونایی وه بلدن بگن مام استفاده کنیم🫠

کیک یخچالی،پاناکوتا،دونات خونگی،پان اسپانیا،پسر من اینارو دوست داره

هرچی دستور داشتم تو اینستا بود😭😭😭

منم لایک کن‌لطفا عزیزم

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی