۱۵ پاسخ

گلاب عالی تو اب خوردنش حتما گلاب بریز
شربت ابلیمو درست کن توش گلابم بزن
الو خشک و برگه زردالو مدام بهش بده

نبات خیلی یبس میکنه تو غذایی چیزیش نبات نریز

گلم صبح ناشتا آب جوشیده ولرم و خاکشیر با یکم نبات سفید بده بهش،حتما ناشتا باشه،و هر روز بده
روغن زیتون و کره رو ادامه بده تو همه وعده هاش باشه...
غذا هاش رو یکم میکس کن ک راحت تر هضم بشه

اب مرتب بهش بده

پروبیوتیک بهش دادی؟

برگه زرد الو رو بذار تو اب بهش ابشو بدت خود برگه هم خوبه
ناشتا اب جوشیده بده

عزیزم برو عطاری فلوس بخر مخصوصا زیر دوساله دوتا برگشو بنداز تو 90 سی سی آبجوش یکم قند بنداز بعد دم کشید از صافی رد کن بده بهش باز میکنه مخصوص نوزاد نترس اصلا تازه توپلم میکنه

اب زیاد بده بخوره

عصاره قلم بریز تو غذاهاش
من امتحان کردم تا به پسرم میدم سریع شکمش کار میکنه خیلی خوبه

وقتی شکمش کار می‌کنه خیلی سفته؟

میتونه از شیر خشک یا شیر گاو یا پاستوریزه هم باشه؟
اگه یکی از اینارو بدی
چون سنگینه

پسر منم دو ماهه همونطوره دو بار دکتر بردم
پری روز بردمش دارم دارو میدم فعلا که اثری نکرده

یکم نمک یکم شکر داخل آب حل کن دوتا قاشق چای خوری بهش بده بخوره بهش میگن شور شیرین

من دکتر بردم دارو دادم شیاف زدم روغن زیتون خوراکی هر روز با غذا بهش میدادم شکمش ماساژ میدادم ،هم سیرخشک اپتامیل میدادم بهش هم شیرخودمو ،شیرخشکو قط کردم الان خوب خوب شذه دیگه نه دارو میدم نه هیچی دیگه

انجیر خشک عالیه
من دخترمو با انجیر درمان کردم

شیر پاستوریزه بهش میدی؟؟

سوال های مرتبط