شکم بعد زایمانتون جمع شد؟
چطووری؟😭☹️ خیلی مزخرفه

۱۳ پاسخ

آره همون اول جمع شد

با بدبختی بله جمع شدن حاج خانم 😐

اره جم شد چند ماه رژیم بودم و گن بستم

نه
لاغرم ولی شکم پهلو دارم
فعلا ک‌ کم و بیش رژیم رعایت میکنم‌ و میرم باشگاه

تخت شد😕😂

بله
با پشتکار و تلاش و همت و ایروبیک و رژیم و اسپیرولینا😁
پ. ن: پدرم در اومداااااااا😂

نه بابا ولی چون لاغرم نشون نمیده

براي منم جمع نشده هنوز شكم بند هم يكم بستم ولي نميشد زياد ببندم هي جاي بخيه هام عفونت ميكرد ديگه نبستم تا الان ميخام طولاني ببندم ورژيم سخت وسفت بگيرم

تی ار ایکس خیلی کمک میکنه

اره همون هفته اول شکم تخت شد گن نبستم

ن والاااااا😕

ن😢بزرگه‌دوسش ندارم خودمم لاغرم خ بد ملومه

شمال من که نشده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۱ ماهگی