این تب سنج دقیقه؟الان ۳۶.۸ نشون داد ینی همینه؟

تصویر
۲ پاسخ

منم دارم ولی خیلی بهش اعتماد ندارم از اون یکیا که زیر بغل میذاری هم دارم ب اون اعتمادم بیشتر

اره دقیقه، واکسن زدی؟؟

سوال های مرتبط

مامان پناه🤱🩷 مامان پناه🤱🩷 ۹ ماهگی
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه🤩💞🫀 مامان پناه🤩💞🫀 ۹ ماهگی