من وقتی دهانه رحمم باز شده بود تا حدودی ..درد توی استخوان وسط باسن می اومد نمیدونستم ب کمر بخوابم یا راه برم یا پامو وقتی ب پهلو میخوابم بیارم بالا ینی میرفت بشکنه با کیسه آب گرم خوب میشد یکم بعدش دکتر رفتم نزدیک س سانت آماده بودم
دردی که برای تغیر حالت نباشه
حداقل 30ثانیه طول بکشه
و این درد بعد چند دقیقه باز تکرار بشه
لکه بینی هم میتونه عامت جدا باشه
من ببخشید جای واژنم بیرون شاید یک ماه کمتر هست که درد دارم اون از چیه .
برا من یک سانت باز شده بود هیچ علائمی نداشتم بجز اینکه وقتی میرفتم دشویی حس میکردم یکم گشاده واژنم بعدشم که دکتر رفتم معاینه کرد گفت یک سانته
لکه بینی درد پریودی و کمر درد خفیف علائمشه
درد و انقباض و لکه بینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.