فرزند پروری شیرخشک پوشک 😐

تصویر
۹ پاسخ

بعضی جا ها پیله میکنن الان شهرمون نمیخان فقط کد ملی اگه بهش اعتماد نداری نفرست

نه اصلا نده منم دیشب گرفتم همچین چیزی نخاستن همون کد ملی گرفت

چون کمه مدرک شناسایی میخوان که بدن

منم دیروز خریدم گفتن کارت شناسایی بدین

تواین چندماه ک دارم میخرم. فقط کد ملی لازم بوده و تمام و تازه اینکه هربار میخرم پیامش میاد رو گوشیم البته چون شماره موبایلم هم داروخونه میخواد

والا ما كد ملي ميديم تا الان شناسنامه لازم نشده

فقط کد ملیه شناسنامه برا چی؟ بره جای دیگه بگیره

من دیشب گرفتم همچنین چیزی ک نبوده

سلام دیشب خریدیم با کدملی فقط

سوال های مرتبط