۲ پاسخ

عزیزم الان دیگه شیر به عنوان میان وعده براش محسوب میشه نه غذای اصلی
مثلا دو بار در روز شیر بدید و بقیه اش غذاهاشه
چند سیسی هر چقدر که میل داره تویه اون میان وعده

ببین من چیزی که دکتر پسرم به من گفت میگم باز کسی نیاد بگه نه این چیه و فلان و بهمان. پسر من 6 ماه شیر مادر و خشک باهم خورد بعدش کلا شیر خشک خورد تا 15 ماهگی که دکترش گفت باید از شیر گرفته بشه تا رشدش کم نشه در واقع غذا بشه وعده اصلی شیر بشه به قول دکتر زنگ تفریح. شیر خشک رو 15 ماهگی گرفتیم ازش شیشه شیر هم 18 ماهگش گرفتیم براش قمقمه نی دار گرفتیم از اون موقع دکتر گفته روزی یک الی یک و نیم لیوان در روز باید شیر بخوره بیشترش باعث میشه تعادل ویتامینی بدن بهم بخوره یه آنزیمی که الان اسمش یادم نیست بالا میره که اون باعث میشه رشد استخوان کند بشه چون اون آنزیم جلوی جذب ویتامین دی رو میگیره

سوال های مرتبط