۷ پاسخ

بچه منم فقط مامان و بابا و دد و نه و جل(بیا) میگه اونم بی هدف یعنی به من مامان نمیگه هر وقت عشقش بکشه تکرار میکنه، منم نگرانم

عزیزم همه همینن دختر خواهر شوهرم دو سال و چند ماهشه تاااااازه راه افتاده حرف میزنه
عجله نکن هربچه یه مدله

دختر من ۱۴ماهشه هیچ مامان نمیگه بابا میگه به حیوانات هم بابا میگه😂😂😂نام نام ددر الووو کیه کوو عهه فقط میگه

ممه، ببه، داغ، نه
اینارو میگه

هیچی، حتی یک کلمه هم نمیگه،
ولی چهار کلمه خوبه

بابا
دادا
اَدا
ماما
با جیغ و اینا

بچه من کلا دوکلمه میگه والا من بدتر استرسی ام

سوال های مرتبط