سلام بیمه تکمیلی تو رشت سزارین اختیاری قبول نمیکنه؟؟

۱ پاسخ

نه عزیزم دکترت باید ی نامه موجه بده ک نمیشه طبیعی زایمان کنی ک بیمه بده
من خودم دکترم نامه داد رفتم روانپزشک نامه گرفتم ک از تکمیلی استفاده کنم

سوال های مرتبط