سزارین کردم سر درد دارم چیکار کنم ارومشه

۷ پاسخ

نسکافه بخور
مایعات زیاد بخور

یکی از مامانا گفته انرژی زا بخور انرژی زا باعث ایست قلبی میشه .یه لحظه ست دیگه همه مونم پاستوریزه هستیم والا

اگه شیر خودت رو میدی دوغ زیاد بخور خنثی کنه .اگه شیر خودت رو نمیدی کافئین نسکافه قهوه ی تلخ بخور .چون اینا باعث میشه بچت نخوابه

انرژی زا بخور شکلات تلخ بخور چای بخور کاپوچینو و نسکافه بخور
قرص استامینوفن ساده می‌توانی بخوری

قهوه و چای بخور

بعداینکه زایمان کردی توبیمارستان بالشت زیرسرت گذاشتی؟

کافئین بخور.نسکافه هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۲ ماهگی