خانما سزارین کردم سر درد خیلی شدید دارم
چیکار کنم ؟؟؟

۹ پاسخ

عزیزم من سزارین اولم اینطوری شدم ب حدی بود ک نمیتونستم سرم از رو بالشت یکم بلند کنم میمردم خدا نصیب هیچ کس نکنه زنگ زدم دارو گیاهی گفت خون زیادی ازت رفته عرق بیدمشک و گلاب و بهارنارنج ب هم اندازه هم قاطی کن روزی سه بار بخور باورت نمیشه یه بار خوردم آب رو آتیش بود خیلی عالی بود چند نفرا گفتم امتحان کردن جواب بوده گفتم تجربه مو بگم بهت امیدوارم بهتر بشی ب زودی

من تا پنج روز سردرد شدید که حتی نمی تونستم بشینم دیگه رفتم دکتر فرستادم بیمارستان بستری شدم در کنارش متوجه شدن دفع پروتئین هم دارم دیگه دو روز بستری شدم خوب شدم مرخصم کردن

سرتو تکون نده و زیر سرت بالشت نذار و نسکافه بخور و حرف نزن با کسی

مبارکه عزیزم
کدوم دکتر عملت چقد هزینه ازت گرفتن

سلام عزیزم بسلامتی فقط قرص امیفن بگیر هر۸ساعت بخور عالیه

گلم اگه سریجه هم داری بیا شخصی من برات توضیح میدم من این جوری بودم البته اگ وقتی سرت بلند میکنی سر درد خیلی شدید داری و سرگیجه بیا شخصی

قهوه نسکافه زیاد بخور چایی میگن خیلی خوبه بعد سزارین روبه راه می‌کنه

نسکافه بخور زیادم‌حرف نزن

نسکافه بخور

سوال های مرتبط