۱۰ پاسخ

میگن نسکافه خوردن تأثیر داره ولی خب متاسفانه چون رعایت نکردی خوب شدنش کمی زمان میبره

نوشابه سیاه کوکاکولا خیلی تاثیر داره

عزیزم نسکافه بخور من همینجوری بودم از درد رگ گردنم گریه میکردم مامانم رفته بود بیمارستان پرسیده بود گفته بودن نسکافه بخوره خوب میشه واقعا تاثیر داره من که خوب شدم

کیسه اب گرم ماساژ مداوم و خوردن کافئن و نوشابه وپماد دیکلوفناک خیلی کمک کنندس

مبارکه انشالله که سلامتیت رو زودتر بدست بیاری عزیزم دوغ زیاد بخور .دوش اب گرم اگر میشه بگیر

سلام منم سر پسرم شدم ای خدا چقدر بده بعد زایمان حرف زدی سرتو تکون دادی؟؟؟چاره ایی نداره باید دورش بگذره برای بی حسی هست هشت روزی میکشه از بین بره عزیز 🫩

اره متاسفانه

من برا سرکلاژ که بیحس شدم، سرمو بلند نکردم، کافئین هم نمیتونستم بخورم چون باردارم، فقط همون روز سردرد و گردن درد داشتم،
ولی تحمل کردم بالشت نذاشتم زیر سرم
خوب شد خداروشکر

سرتو بلند کردی؟

وای چ ترسناک
بعد عمل سرتو تکون دادی ؟

سوال های مرتبط