خانما من بعد عمل سزارین سر درد شدید میشم چیکار کنم🤦

۶ پاسخ

گلم اگه سر درد خیلی شدید وقتی سرت بلند.میکنی سر گیجه داری بیا شخصی من بهت میگم منم اینجوری بودم

واییی خیلی بده.منم دارم ولی احساس میکنم بخاطرکم خونیمه.چون میگن سردرد سزارین اصلا قابل تحمل نیست

بعد از عمل سزارین نباید زیر سرت بالش بزاری و نباید حرف بزنی بخاطر تاثیر دارو ها اگه حرف بزنی یا اینکه سرتو زیاد تکون بدی سردرد های خیلی بدی میگیری

جای ساکت و اروم باش زیاد حرف نزن مایعات بخور و کافئین

نسکافه و شکلات تلخ بخور

وقتی از اتاق عمل اومدی حرف زدی

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۲ ماهگی