۱۶ پاسخ

برنج یزدان پاکستانی هست ۲۸۰۰ خریدم ده کیلوش رو . خیلی خیلی خوشمزه و خوبه

پاکستانی عالی

فعلا هاشمی داریم ولی میخایم سری بعد خزر بخریم ۲۷۰

ایرانی اکثرا عنبربو
یدونه هم بود دقیق یادم نیست خبازی و پسران بود یا چی اونم میخره همسرم

ایرانی هاشمی لاشه نیم دونه درشت همه جورش اخرین بار درشت کیلویی۴۵۰بود نیم دونه۲۷۰

ایرانی کیلویی ۶۰۰

تا یافته پیش برنج هاشمی کیلو ۵۰۰ الان شده ولی دیگه تصمیم دارم برنج پاکستانی بگیرم کیلو ۳۰۰.خیلیم خوبه

برنج قهوه ای . یکم پختش زمان بره. ولی مزش خوبه. برای مجلس خوب نیس ظاهر خوبی نداره

پاکستانی هربار یه اسمی قیمت حدود ۳ تومن الان برنج کوهیار گرفتیم خوبه بد نیست

ایرانی تارم

من پاکستان استفاده میکنم
یزدان 10کیلویش 3تومن میگیریم

ایرانی.عنبر بو
برنجش گرم خیلی خوبه مخصوصا واسه بچه هامون

من ایرانی، کامفیروزی بهش میگن
برای یه روستا استان فارس هس.کیلو ۳۵۰ یا۴۰۰ میدن

ایرانی کیلو ۵۰۰

عنبربو ۴۰۰

برنج جنوب کیلویی ۳۵۰

سوال های مرتبط