۳ پاسخ

ما همیشه میرفتیم صحرا ،آتیش روشن میکردیم همه فامیل میومدن ،کل شهر جمع میشدن توی یه صحرا جا برا سوزن نبود ،هر کس شام و کیک و تنقلات اینا می‌آورد، امسال تو خونه هستم من بخاطر سهیل

سبزی پلو با ماهی میپزیم که من ناهار درست کردم
اینه و گمج و اینا میخریم
گمج یه ظرف گلیه
گمج فدیمی رو میشکنبم
از اتیش میپریم

شامش آشه معمولا دورهمی تخمه و میوه و اتیش بازی

سوال های مرتبط