۶ پاسخ

وای دخترم منم همینجوریه دیگه مغزم کشش اداره از صبح که بلند میشه تاشب فقط گریه می‌کنه همش بهانه گیری می‌کنه 🥲

وای دقیقن دختر منم میخواستم همین الان تایپنگ بزارم 🙄🥲🥲🥲

تو این سن همینجورین همشون

اوفففف به شدت گریه ی و نق نقو
یکی بخاطر ۴ اخری دندون آسیابیه
تموم بشه دندون دراوردن مغز دیگه نمونده 😵‍💫

اره والا منم میخواستم تاپیک بذارم
دیگه باید قرص اعصاب بخورم
چیزی نمیشناسید؟

وااای منم😖😖😖😖

سوال های مرتبط