وای دخترم منم همینجوریه دیگه مغزم کشش اداره از صبح که بلند میشه تاشب فقط گریه میکنه همش بهانه گیری میکنه 🥲
وای دقیقن دختر منم میخواستم همین الان تایپنگ بزارم 🙄🥲🥲🥲
تو این سن همینجورین همشون
اوفففف به شدت گریه ی و نق نقو
یکی بخاطر ۴ اخری دندون آسیابیه
تموم بشه دندون دراوردن مغز دیگه نمونده 😵💫
اره والا منم میخواستم تاپیک بذارم
دیگه باید قرص اعصاب بخورم
چیزی نمیشناسید؟
وااای منم😖😖😖😖
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.