اگ نزنه مدرسه ثبت نام نمیکنن قبل مدرسه اونوقت باید بزنه
دیگه همه واکسن هاشو زدی اینم بزن
تکراری همون هاست که قبلا زده شده
استفراغ که حساسیت به واکسن محسوب نمیشه یکی از عوارض هست
پسر من هیچ کدوم تب و استفراغ هیچی نداشت واکسن ۱۸ ماهگی که زدیم شبش ۲ بار استفراغ کرد صبحش خوب شده بود کلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.