خداروشکر انشالله هممون بسلامتی بچه هامونو بغل بگیریم
سلام عزیزم بسلامتی انشالله
شما دکتر تون خانم شیبانی بودن ؟ سزارین اختیاری بودین ؟
با کدومدکتر
منم زایمانم خیلی راحت بود فقط مشکل شیر دهی داشتم اونم حل شد خداروشکر
ماساژ رحم خیلی درد داشت؟
مبارک باشه عزیزم ایشالله به سلامتی
چرا مشکل؟
بسلامتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.