۷ پاسخ

خداروشکر انشالله هممون بسلامتی بچه هامونو بغل بگیریم

سلام عزیزم بسلامتی انشالله
شما دکتر تون خانم شیبانی بودن ؟ سزارین اختیاری بودین ؟

با کدوم‌دکتر

منم زایمانم خیلی راحت بود فقط مشکل شیر دهی داشتم اونم حل شد خداروشکر

ماساژ رحم خیلی درد داشت؟

مبارک باشه عزیزم ایشالله به سلامتی
چرا مشکل؟

بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱۴ ماهگی
مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ ۶ ماهگی
مامان وروجک 🐇 مامان وروجک 🐇 ۱۳ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۳ ماهگی
مامان سان آی مامان سان آی ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی