بریز تو لیوان کم کم آب اضافه کن از یک پیمانه شروع کن مث شیر میمونه
یعنی واسه بعضی از دکترا متاسفام نمیدونم چرا انقدر برا خانوما خرج اضافی میتراشند که😔
وزنش خوبه عزیزم اگه کم باشه ۲۰۰ گرم از الان شروع میکنه به وزن گرفتن بادام زمینی سوپ و بستنی سمنو اگه قند نداری دو سه قاشق عالیههههه نفخ لوبیا رو بگیر و برا خودت خوراک لوبیا بزار و ماهی و امگا سه رو اصلااا فراموش نکن
لیدی میل فقط وزن خودتو بالا میبره تازه خیلی هم ضرر داره کلا قنده عزیزم بیشتر باید چیزایی بخوری که وزن نینی رو بالا ببره نه وزن خودتو گلم
از بادوم زمینی و حبوبات و پرتقال اصلا غافل نشو
منم بالا میارم نمیخورم
برای من ۱۵۰۰ بود دکترم گفت زیاده رژیم بگیر😑
من کاکائویی گرفتم بد نیست
کاکائویی بگیر اون خوشمزه است
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.