فرزند پروری پوشک جیش دارو تب

تصویر
۹ پاسخ

واقعا حق داری عزیزم ک ناراحت باشی
همش بکوب تو سر شوهرت بگو خوشبحالش خواهرت طلا دادن بهش من هیچوقت کادو نمیگیرم شاید شرمنده شع😒

نه حسود نیستی ولی مقایسه نکن هیچوقت زندگی ادمو افکار ادمو داغون میکنه
بالاخره بعضی وقتا تو دل ادم حسرت میشه
هممون از این حسرتا داریم ولی هر چقدر زوم کنی روش بهتر نمیشه که بد تر میشه

حسادت تو وجود همه هست
ولی اینی که شما گفتی انتظار از شوهرته
به نظرم به همسرت بگو با سیاست باش

عزیزم اینجور چیزا ملاک نیست تو فقط ظاهر زندگیشون رو‌میینی
شوهرت اگ دستش داشته باشه حتمن میخره شاید نتوانسته شرایط واقعا الان سخته همه جا واقعا باید مزد ها رو درک کنیم
اگ شوهرت مرد خوبیه و برای زندگیت تلاش می‌کنه اصلا اینجور چیزا اهمیت نده

خودتم به فکر باش
مثلا بگو میدونم دستت خالیه و فلان ولی طلا هم قشنگی زن هم پسر اندازه
یه قرعه کشی مبلغ پایین بنویس مثلا ماهی 5 یا 3 نمیدونم
بهش بگو هر وقت دراومد با پولش طلا میگیریم
به مرور بگیر
خیلی هم به این که ای سورپرایز باشه فکر نکن غالبا سورپرایز خیلی کمه
معمولا ادما خودشون هماهنگ میکنن میخرن و فلان اخرش میشه شوهرم برام گرفته

اونوقت چرا پدرشوهرت برا بچه تو کادو تولد طلا ملا مداده اگه انقدر داره که به همه طلا میبخشه مثل نقلو‌نبات

اینجور ک از تاپیکات مشخصه شوهرت بهت توجه نمیکنه پس اگه خسودی هم کنی حق داری...با شوهرت صحبت کن مشکلش چیه ...نمیشه اذم انقد زنشو نادیده بگیره

اینا حسادت نیست والا بنظرم. ولی در کل بخدا تقصیر شوهرتم نیست خیلی از فامیل درامدشون از شوهر من کمتره ولی زندگیشون بهتره، خونه خریدن زمین خریدن
بخدا من همممیشه در حسرت. خرج و خوردمون هم اصلا زیاد نیست

ن حسود نیستین ولی ادم حسرت میخوره اینارو میبینه

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۳ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی
مامان tiyara مامان tiyara ۳ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی
مامان نــَـفـــَس💗 مامان نــَـفـــَس💗 ۳ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی