۹ پاسخ

کدوم دکتر رفتی
میبردی دکترشیخ یا اکبر رایگانه همه هم فوق تخصص

اره تعرفه سال جدیده منم دیدم😑

کدوم دکتر

یا خدا.

جالبه کسی نمیگه یه پیتزا شده یه تومن فقط منتظرن ویزیت دکترا گرون بشه اعتراض کنن.برای همه چی حاضریم پول بدیم جز ویزیت دکتری که ای همه سال درس خونده و فقط سالی یکبار گرون میشه.پارسال ۵۰۰ بود الان شده ۷۰۰ درصورتیکه همه چی سه برابر شده

برگامممممممم

چخبرهههههههههههه😐💔

ویزیت دکتر دخترم شده ۱ملیون و ۱۰۰

چخبرهههه

سوال های مرتبط