ما انجام دادیم و خواهیم داد. توکل با علم پزشکی تناقضی نداره. هم از اخرین داده های پزشکی استفاده میکنیم هم از توکل بخدا برا سلامت نگه داشتن بچه😉
واقعا چرا همچین ادمایی ک به بلوغ نرسیدن باید بچه داربشن
همین کسایی که بت توکل به خدا رفتن جلو اگر بچشون سندروم داوون و هزار تا مریضی داشته باشه یا سقط بشه. میگن خدایا چرااااااا چرااااا من.
درسته تا خدا نخاد یه برگ از درخت نمیافته ولی خدا عقل گذاشته برای هر آدمی. اگر طرف عقل داشته باشه. میبینه که این سونو ها و بقیه چیزها اگر واجب نبود. نمیگفتند
ان تی و آنومالی هر چی هم نشون بدن از لحاظ شرعی اجازه سقط نداریم ولی بازم خوبه آنومالی رو بدیم چون ممکنه در موارد خاص بتونیم درمان انجام بدیم یا برا درمان آماده شیم.
مگه همچین ادمایی وجود دارن؟؟؟
اگه بچه مشکل داشته باشه بعد به دنیا اوردنش گناه اون بچه گردنشه ک یه عمر قراره عذاب بکشه
ما همه توکلمون به خدا هست.ولی علم پیشرفت کرده که ازش استفاده بشه
حتما غربالگریها رو برید عزیزم
مگه قرن بوقهههههه
اون قدیم بود چون ن دکتری بودو ن سونوگرافی
من آن تی نتونستم برم ولی انومالی میخام برم دیگ توکل ب خدا تا بالایی نخواد ک اتفاق نمیفتع بازم محکم کاریه
توکل هممون به خداست ولی آزماشها و غربالگری های بارداری واجبه نمیشه سرسری گرفت
خوشبحال کسای ک اینقدر بیخیالن😐
بله توکل به خدا خیلی مهمه
اما خدا هم این علم رو قرار داد تا از سلامت بچت با خبر باشی
نه اینکه بیخیال باشی بسپاری به خدا
اول باید تلاشتو بکنی بعدش رو بسپاری به خدا
مگه میشه من انجام دادم
من غربالگرى رفتم ولى ازمايش ۱۵هفتگی رو نرفتم
هیچکس ..مگ میش انقد بیخیال
مگ میشه😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.