۵ پاسخ

اون ازمایشی که مبلغش بالاتر سلفری هست
هم جنسیت قطعی میگه هم اینکه جنین رو از نظر ژنتیک و مشکلات کروموزومی دقیقتر بررسی میکنه
بستگی به شرایط خودت انتخاب کن کدومو میخای بری
من همون ازمایش و سونو انتی رفتم خداروشکر اوکی بود دیگه سلفری نرفتم

ان تی اولین سونو وازمایشت میشه
که احتمالی بهت میگن
انومالی دومیم سونو و ازمایشته ک قطعی بهت میگن
توی انومالی همه چی دقیق و بی نقصه عجله نکن
منم امروز انومالی دارم و جنسیت امروز مشخص میشه😉

عزیزم من دو روز پیش سونو انتی دادم شد ۳میلیون. امروزم سلفری انجام دادم شد ۱۵ میلیون

عزیزم سل فری الان شده ۱۶ میلیون. من هفته ی پیش انجام دادم. ۹ میلیون مال پارسال بود😔

اول برو سونو انتی بده اگه نرمال و طبیعی باشه همچی نیاز به سلفری نداره

سوال های مرتبط

مامان معراج احمدی مامان معراج احمدی هفته سی‌ونهم بارداری