گاهی به یه سری گریه هاش باید بی محلی کنی ولی دورا دور مراقبش باشی
گاهی برای توجه اینکارا رو می کنن
خدایااا دلم میخواد اینارو بخورم
دختر کوچیکه من همش زیر پام داره گریه میکنه واقعا خسته کنندس
بخاطر سنشونه عزيزمم دخترمنم ي تايم بود الان خداروشكر بهتر شده
بچه های منم یه ماهه اینجوری شدن.فک کنم طبیعیه باید تحمل کنیم😮💨
ای جان خدا حفظشون کنه 😍😍😍چقدر من دوست داشتم دو تا دختر داشته باشم ولی خب با توجه به شرایط به تک فرزندیی گرفتیم
شیطنت از سر و روش میباره🤭😅😅
چه عکس قشنگی
خدابرات نگهشون داره
دقیقا دخترا منم همینن کوچیکه به شدت لجوج و گریه ای و بغلی
ولی بزرگه صبورتره
عزیزم برام درخواست میدی؟
با این ۲ تا دخترت زندگی رو ۱۰۰ هیچ بردی
خدا برات نگهشون داره
ای خدوو چه نازن دختر منم دقیقا همسن دختر شماست خیلی لج باز شد مدام هم جیغ میزنع بخاطر شرایط سنشون هست
خوشحالم پیدات کردم
بچه منم همینه فکر میکننم برای سنشون باشه
بچه های این دور زمونه هستن دیگه چی میشه کرد با بزرگه چقدر اختلاف سنی دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.