مشکلی پیش نمیاد خوب میشه منم امتحان کردم
اره بریز
اتفاقا روغن جامد بهترم هست
الان این کیکای بیرون فکرمیکنی مایع میزنن
همش با روغن جامده
خوب میشه بریز مشکلی نداره
کیک هامم عالی درمیان
من همیشه ریختم چیزیم نشده بریز عزیزم
کیک بدون روغن و آب میشه کیک اسفنجی اگه به کارت میاد بودن روغن ث آب درست کن خب
اندازه ها
۴ عدد تخم مرغ
یک لیوان فرانسوی آرد
۲/۳ لیوان شکر
وانیل و بیکینگ پودر
رسپی زرده و سفیده جداست
سفیده اسفنجی بشه بعد زرده و شکر رو وانیل هم
بزن آرد اضافه کن بعد سفیده و دورانی هم بزن
بریز تو طرف کف ظرف فقط کاغذ روغنی باشه
بریز ارههه
بریز طوری نیست اگه کره داری هم میتونی بزنی
آره من ریختم کاری نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.