پوشک
شیر خشک
فرزند پروری

تصویر
۱۰ پاسخ

مشکلی پیش نمیاد خوب میشه منم امتحان کردم

اره بریز

اتفاقا روغن جامد بهترم هست
الان این کیکای بیرون فکرمیکنی مایع میزنن
همش با روغن جامده

خوب میشه بریز مشکلی نداره

کیک هامم عالی درمیان

من همیشه ریختم چیزیم نشده بریز عزیزم

کیک بدون روغن و آب میشه کیک اسفنجی اگه به کارت میاد بودن روغن ث آب درست کن خب
اندازه ها
۴ عدد تخم مرغ
یک لیوان فرانسوی آرد
۲/۳ لیوان شکر
وانیل و بیکینگ پودر
رسپی زرده و سفیده جداست
سفیده اسفنجی بشه بعد زرده و شکر رو وانیل هم
بزن آرد اضافه کن بعد سفیده و دورانی هم بزن
بریز تو طرف کف ظرف فقط کاغذ روغنی باشه

بریز ارههه

بریز طوری نیست اگه کره داری هم میتونی بزنی

آره من ریختم کاری نشد

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان پسری مامان پسری ۱۷ ماهگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۷ ماهگی
مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی
مامان گردو کوچولو مامان گردو کوچولو ۱ سالگی