۱۴ پاسخ

چه جای قشنگی

چه عکسای خوشگلی بازم بزار ، منم قرار بود پسرمو امسال ببرم ولی عید جایی نرفتیم 🙃

ماه پیش ما نفری ۵۰۰ رفتیم
قبلانم خیلی رفتم برا بچه ها جذابه

من اکواریوم اصفهان رفتم ۸سال پیش نفری۱۵۰ بود فکر کنم

خیلی خوبه پارسال ۵۰۰بود ارزششو داره

ما پارسال رفتیم نفری ۵۰۰گرفتن،ولی خیلی قشنگ بود واقعا زیبا بود

ما قبل بچه دار شدن رفتیم خودمون کیف کردیم ایشالا دوباره بریم میبرمش

ما عید رفتیم۷۰۰

خواهر شوهرم رفته بودن می‌گفت قشنگه اونجا نفری ۳۰۰ت بود

همیشه به خوشی😻😻

خوبکه خوش گذشته🥹😻
ولی 🙂😅یعنی فقط منم زیااااد از اب میترسم
عمرا بتونم اینجورجایی بمونم سکته میکنم کلا میگم نشکنه اب بریزه رومون
دوتااکواریوم توخونه شوهرم داره دخترم میره پیششون کلا میگم نشکنه
کلا فوبیا اب دارم چه دریا چه استخر

کیشه؟

چن ساعت داخل بودین؟

عزیزم کجاس کدوم طرفه

سوال های مرتبط